امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

گردهمایی جمعی از ایثارگران زاگرس در کلان شهرتهران

عصر امروز،  گروهی از ایثارگران زمان دفاع مقدس  از نقاط مختلف زاگرس( مقیم تهران) با  حضور دکتر محمدعلی وکیلی مدیر مسؤل روزنامه ابتکار و رییس انجمن روزنامه نگاران غیر دولتی  و دکتر جلال یوسفی  استاد دانشگاه و یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس و از مدیران سابق سپاه  در یک گردهمایی دور هم جمع شدند.

11 دسامبر 2015

عصر امروز،  گروهی از ایثارگران زمان دفاع مقدس  از نقاط مختلف زاگرس( مقیم تهران) با  حضور دکتر محمدعلی وکیلی مدیر مسؤل روزنامه ابتکار و رییس انجمن روزنامه نگاران غیر دولتی  و دکتر جلال یوسفی  استاد دانشگاه و یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس و از مدیران سابق سپاه  در یک گردهمایی دور هم جمع شدند.


در تماس تلفنی که با دکتر یوسفی  برقرار گردید، اعلام کردند که توسط یکی از فرماندهان دوران مقدس برای شرکت در این جلسه دعوت شدم. از آن جا که موضوع جلسه در ارتباط با مسایل اقوام، ایلات و عشایر و منطقه زاگرس ساکن در تهران بود، بنده هم با توجه به این موضوع  مطروحه در جلسه ذکر شده حاضر شدم.

ایشان گفتند، جلسات متعدد غیر رسمی در تهران برگزار می شود که سعی بر آن است که در خصوص مشکلات اقوام در تهران و سایر ساکنین شهر تهران و شهرهای اطراف این کلان شهر مانند، اسلام شهر، شهر ری، شمیرانات و …بحث و تبادل نظر صورت گیرد. زیرا سعی و کوشش دوستان بر آ ن است که با توجه به مشکلات فعلی مردم در اقشار متعدد راه هایی برا ی ایجاد تغییر و دست یابی به  راه حل هایی برای آن ها جستجو کنند. از این رو ، اقشار متعدد، قومیت ها و سایر مردم  به این جلسات دعوت  می شوند.

جلسه امروز نیز با حضور ایثارگران دوران دفاع مقدس و فرماندهان مربوطه از مناطق مختلف برگزار گردید. در این جلسه دوستان نقطه نظرات متعددی ارایه کردند. بنده هم به عنوان یک عضو، در این جلسه حضور یافتم . البته با توجه به اهیمت موضوع من نیز باید وقت بیشتری برای این کار آزاد بگذارم. که دراین رابطه تلاش خواهم کرد، حداکثر بهره برداری را برای ایجاد تغییرات برای حل مشکلات مطروحه بکنم و وقت بگذارم زیرا اعتقاد دارم که باید تغییراتی در راه توسعه زندگی مردم صورت بگیرد.

دکتر یوسفی افزود: این جلسه از یک فضای خاصی برخوردار بود زیرا دوستان دوران جنگ و دفاع مقدس دور هم جمع شده بودند و تجدید خاطره ای نیز برای ما بود. برخی از ما مدت زیادی بود که هم دیگر را ندیده بودیم. این جلسه علاوه بر کارکرد اصلی خودش یک یادآوری  از خاطرات دوران مقدس بود.

دکتر یوسفی  هم چنین گفتند: در زمان مناسب ، در مورد خروجی این جلسه با مردم خوب از اقوام و اقشار متعدد صحبت خواهیم کرد. شخص بنده هم در اولین فرصت مناسب در راستای اهداف جلسات با مردم و دوستانم رایزنی های لازم را خواهم کرد. اما در حال حاضر به دلیل این که  هنوز در آغاز راه هستیم، نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم.

دکتر یوسفی گفتند: هنگامی که جلسه تمام شد، در همان محل به صورت خودمانی در فضا و حال و هوای خاص دوستانه مدتی با هم صحبت کردیم.  در این جلسه غیر رسمی برخی از فرماندهان دفاع مقدس از بنده برای مستند سازی آن دوران دعوت به عمل آوردند که بنده ابتدا به دلیل شدت مشغله جواب رد دادم اما با اصرار برخی از این دوستان روبرو شدم و قول دادم که در وقت دیگری در این رابطه صحبت کنیم.

نظرات
  1. حسن 2015-12-12 09:25

    سلام، جلسه یه مشت اصلاح طلب از …….. بی خبر

  2. ادمین . 2015-12-12 13:46

    شما نگران نباشید. این دوستان ازبی خبر نیستند. اگر بی خبر بودند، ظلم می کردند، حق می خوردند، اختلاس می کردند و… خیلی چیزهای دیگر. امیدوارم همه  قضاوتتان مثل این یکی نباشد.

  3. جلال یوسفی 2015-12-12 21:03

    از چه بی خبریم حسن خان عزیز

    کاش اسمتان را برایم می نوشتید. اسم واقعی تان را .  شما را نشناختم

  4. حسن 2015-12-13 19:52

    سلام جلال خان عزیز

    ازت انتظار ندارم در جلسات اصلاح طلبان از …… بی خبر شرکت کنین.

    رفیق دوران خوش جوانی شما

    یادتون هست که چه خاطراتی در محوطه سپاه ممسنی با شهدا و بچه های همکار داشتیم.

    یاد حسن قهرمانی بخیر

    هنوز که  یادت نرفته عزیز دلم

  5. حسن 2015-12-14 18:05

    جلال جان این را مطمئن باش که حوزه نفوذ اجتماعی شما آنقدر در مرکز و در منطقه پایین است، که گفتن ندارد. این را مطمئن باش که دایره نظری و گفتمانی شما پایین است که چه اصلاح طلب و چه وابسته به هر جریان و گروهی باشی برا کسی مهم نیست.

    فقط جهت حفظ حرمت لباس سبز شما بودم که قدری شما را نصیحت کردم.

    صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

  6. نیکنام 2015-12-14 19:35

    سلام

    ببخشید مگر برای لباس سبز حرمتی هم گذاشته اند؟!!!!

  7. نیکنام 2015-12-14 19:44

    جناب حسن که مطمئنم اسمتون هم واقعی نیست.

    میشه لطف کنی در باره دایره نظری و گفتمانی یه کم توضیح بدهی؟!!

    اصلاً شما دایره نظری را برای مردم تعریف کن. دایره گفتمانی را هم تعریف کن.

    خیلی دلم می خواد ببینم که گفتمان را چه تعریف می کنی. من نمی خوام از این آقا طرفداری کنم، اما ای کاش امثال ایشان می آمدند.

    بدبختی این است که ایشان ساکت شده اند. متأسفم.

  8. ا.محمدی 2015-12-14 20:53

    آقای حسن سلام

    من چندبار با دکتر یوسفی صحبت کردم. او گفت یک جا بیاورید که من گفته ام می خواهم در انتخابات شرکت کنم. دوست خوب و مهربان شما می تونستید این نصیحت را دوستانه با ایشان از طریق تلفن هم بهشون برسونید. زیاد هم مطمئن از حرف های خودتون  نباشید. آقا جلال حرمت لباس سبز را با دزدی نکردن. با دادن زخم های بدنش- با دادن برادرش و خیلی هزینه ها برای انقلاب نگه داشت. لباس سبز را آن ها که بر خلاف مردم طی طریق می کنند، حرمتش را نگه نداشتند. آن ها که با این لباس به نان و نوایی رسیدند. مگر خیلی ها که زمانی ضد انقلاب بودند و خیلی چیزهای دیگر هم دنبالشان است و الان هم دارند بین مردم می گردند لباس سبز نپوشیده اند چشمتان یک انسان نویسنده و فرهیخته را می بیند که همه می دانند هم پاک است و هم اهل  ریاست نمی باشد. هم استاد خوبی است. خدا به همه ما عاقبت بخیری بدهد.

     

  9. افسانه-ی 2015-12-14 20:57

    بابا همین یکشون جرأت حرف زدن داره هم عده ای میان میگن ما همکاریم و نصیحت می کنیم.

  10. محمد مهدی یوسفی 2015-12-14 21:36

    درود بر دوستان عزیز

    امیدوارم روزی به جایی برسیم که بتوانیم همدیگر را تحمل کنیم. آستانه تحمل انسان به عنوان یک منبع عظیم و شاخصه بسیار مهم در توسعه خیلی مهم است. بیایید برای درک و نزدیکی به هم، آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم. چه اشکالی دارد که آقای حسن که می فرمایند از همکاران دکتر یوسفی هستند، اظهار نظر کنند. من به عنوان پسر دکتر یوسفی، با این که بسیار او را دوست دارم و هروقت و زمانی که در یک مطالعه و یا تحقیق راهی را پیش رویم گذاشت، بدون کمترین اشتباهی آن مسیر را رفتم زیرا آشنا به مسیر بوده است، اما با این حال در نقطه نظرات جامعه شناختی با ایشان اختلاف نظر دارم.

    من یک پسری هستم که بیشتر از هر کس در این دنیا پدرم را دوست دارم. از جانم هم یسشتر. تحمل دوری اش را ندارم ، ولی همین پدر به من یاد داده است که من حتی با او هم بتوانم اختلاف نظر داشته باشم.

    این بنده خدا آقای حسن چیزی نگفته است. بگذارید حرفش را بزند. البته ببخشید من عادت ندارم زیر مطالب پدرم چیزی بنویسم. این بار هم مجبور شدم. به نوشته های آقای حسن محترم هم اشکال وارد دارم اما او حق دارد که دیدگاهش را بنویسد. دوست داشته این طور بنویسد. چرا ما ناراحت می شویم. من از مدیر سایت( ادمین) شنیده ام که برخی حتی چیزهای بدی نوشته اند، این درست نیست. دوستان عزیز دکتر یوسفی هر روز که بر عمرش می گذرد بر بیماری اش افزون می گردد اما علمش، اطلاعش و در حقیقت دین و ایمانش بیشتر از پیش می گردد. برای قدرت هیچ وقت نکوشیده است. من بارها از ایشان خواسته ام که نقطه نظراتشان را در باره انتخابات صریح بنویسد و به این تهمت هایی که در فضای مجازی  آمده است پاسخ دهند و تکلیف مردم را روشن کنند، اما او فقط لبخند می زند و می گوید، یواش یواش. آن روز که خبر تصادف و مرگش را منتشر کرده بودند، من با این که نزدش بودم، نزدیک بود قالب تهی کنم! این ها برخورد های خوبی نیست اما وقتی دکتر یوسفی راهی را انتخاب می کند، باید هزینه اش را هم بدهد و تحمل هم داشته باشد. و دارد. ادمین عزیز هم لطف کند و آرام تر پاسخ دهد. من بارها به ایشان عرض کرده ام و دوباره هم عرض می کنم، باید آستانه تحمل را بالا ببریم می دانم ادمین عاشق دکتر یوسفی است و تحمل این حرف ها را ندارد اما باید داشته باشد.

    همه دوستان لطف دارند. محبت کنید و حال که نظر  می دهید، احترام همدیگر را داشته باشید. سطوح تفکرات افراد با هم متفاوت است و لذا سعی کنیم طوری راه برویم که به حق دیگران تجاوزی نکنیم.

    در ارتباط با مجلس و نامزدی دکتر ، در حقیقت من اجازه اظهار نظر ندارم اما از کم و کیف آن گاهی دارم، ایشان گفته اند ، همه سکوت کنند من یک روز بعد از اعلام اسامی ثبت نام، مصاحبه می کنم و به سوالات عزیزان پاسخ خواهم داد.

    تشکرمی کنم. با احترام

    محمد مهدی یوسفی

     

  11. علی .ن 2015-12-14 21:38

    ادمین این چه وضعی است چرا نظرات مرا منتشر نمی کنید؟!

  12. علی .ن 2015-12-14 21:43

    ادمین چرا این مطالب مرا منتشر نمی کنید؟! دربش را ببندید بهتر است؟ شما می ترسید و یا جیرخوار کسی هستید.چرا جواب مرا به این حسن نمیدید

  13. ادمین . 2015-12-14 21:52

    آقای محترم ما نمی توانیم نظراتی را که حاوی توهین به شخصیت های حقیقی یا حقوقی است را منتشرکنیم. نظرات شما توهین آمیز است. لطفاً نظراتی بنویسید که بشود آن را منتشر کرد.

  14. علی .ن 2015-12-14 21:43

    آن قدر می نویسم تا از رو بروید و نظرم را منتشر کنید

  15. محمد علي 2015-12-14 21:56

    سلام

    واقعاً حرف های حسن درسته

    از یوسفی بعیده

    خوب امثال همین حرکات حرمت ها رو زیر سوال میبرن!!!؟؟

  16. براتی 2015-12-14 23:46

    آقای محمدعلی میشه بفرمایی که یوسفی چه گفته که از او بعیده. من هرچه بین گفته های آقای یوسفی گشته ام، هیچ جای حرف های او حرمت ها را از بین ببن نبرده . میشه بفرما حرمت ها چی ستن؟!

    آقای یوسفی فقط دشمن اقتدارطلبی است. با اجازه تون خیلی در بین نسل جوان هم طرف دار دارد. فعلاً هر چه ما می کنیم او نمیاد. معلومه شما ها هنوز سرتان زیر برفه. خدا می داند او در این سال ها چه ها که نشکیده.

  17. براتی 2015-12-14 23:51

    ضمناً اگر راست می گویید دعوتش کنید تا در ممسنی با او سران اصول گرایی شما با او مناظره کنید.  چرا اونهایی که  دارای سابقه مشکلات اخلاقی هستن و الان هم در انتخابات دارند آماده میشن را شما هیچ نمی گین؟!! تو را خدا کمی به اطرافتان نگاه کنید.  ای کاش شما طرح ها م مقالاتش را هم مطالعه می کردید. او بارها نوشته من جز هیچ باند و گروهی نستن. فقط گفته اند مشی اصلاح طلبی دارند. او اصول گرایی است که به اصلاحات جزئی اعتقاد دارد. اگر راست می گید بیاوریدش نورآباد تا با سران شما مناظره کند. او در دانشگاه تهران جلوی همه مدیران  عالی رتبه در همایش ها و جلوی اساتید حرف مستدل می زند … چرا کسی نمی تواند جوابشود بدهد؟ چون زیاد مطالعه می کند.  خداوکیلی انصاف به خرج بدهید او مرد خوب و باسواد و نازی است. درود بر او

  18. Lexine 2016-08-15 17:53

    A factor could be the real and perceived inmcepetcnoe of many other institutions of society in comparison. Congress sucks, my community college sucks, my Wal-Mart part-time job sucks, my loser friends suck, but the Army looks organized. This attitude necessarily is more widespread as society collapses.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب