امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

جلال یوسفی: دوستان در منگنه قرارم داده اند.

جلال یوسفی: دوستان در منگنه قرارم داده اند. این روزها بازار ثبت نام نامزدهای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی داغ­ تراز هر زمانی است و روزانه بر تعداد افراد ثبت نام

23 دسامبر 2015

جلال یوسفی: دوستان در منگنه قرارم داده اند.

این روزها بازار ثبت نام نامزدهای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی داغ­ تراز هر زمانی است و روزانه بر تعداد افراد ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم افزوده می شود. بررسی اسامی ثبت نام کننده با اسامی که قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بود، تا حدودی متفاوت است. برخی از اسامی که در آن زمان در فضای مجازی منتشر و یا بر سر زبان ها بود، تاکنون در میان ثبت نام کننده ها دیده نمی شود، برخی که در آن زمان اسمی از آنان نبود اقدام به ثبت نام کرده اند.

یکی از نامزدهای احتمالی که انتشار اسمش حواشی را نیز به دنبال داشت، دکتر جلال یوسفی است. اما تا پایان روز چهارشنبه اسم ایشان بین ثبت نام کنندگان دیده نمی شود.

برخی از دوستان و هواداران ایشان که اغلب جوانان هستند، از طریق سایت خفرک جویای جریان شده اند و پیگیری های آن ها ما را بر آن داشت تا با ایشان تماس بگیریم. طبق آخرین تماسی که امشب ساعت ۱۰ شب با آقای یوسفی داشتیم، ایشان هنوز در تهران هستند. با درمیان گذاشتن موضوع ثبت نام ایشان گفتند: من بنای ثبت نام نداشتم. اما نخواستم دوستان را هم از خودم ناراحت کنم. اما واقعیت آن است که این چند روز بزرگوارانی امانم را بریده اند.

او افزود مخصوصاً در این یکی دو روز و به طور ویژه تر امروز به طور بسیار زیادی بر فشار دوستان و هم تبارانم در ممسنی و رستم افزون شده و مرا در منگنه قرار داده اند. با این حال و با توجه به وقت کمی که تا  پایان ثبت نام مانده است، من بر سر دوراهی قرار گرفته ام.

دکتر یوسفی افزود: اگر ثبت نام نکنم، می ترسم از تکلیفی که دوستان بر من کرده اند، فرار کرده باشم ولو این که کمترین رأی را هم بیاورم اما مهم برایم این است که این دوستان هم فکر از من ناراحت نشوند. از سویی اگر ثبت نام کنم، می ترسم نتوانم از عهده این کار برآیم. زیرا پدیده های اجتماعی به راحتی پدیده های طبیعی و تجربی قابل پیش بینی نیستند. ای بسا من راهی بهارستان شدم. واقعاً نمی دانم چگونه از در این گیرو دار سیاست بازی ها چگونه حق و حقوق مردم ممسنی و رستم را بگیرم.

با این حال هنوز دارم فکر می کنم. به طور مداوم با دوستان متعدد مشورت می کنم. تا صبح پنج شنبه نهایتاً تصمیم خود را خواهم گرفت، هرچند واقعاً علاقه ای به این امر ( با وضعیت موجود) ندارم.

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب