امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

دکتر جلال یوسفی: آبروی علمی علمی ام را برای جوانان بی پناه گرو گذاشتم

تنها دلیلی که مرا بر آن داشت که علی رغم میل باطنی ام، در این عرصه گام بگذارم، درد دل جوانانی  بود که در این دنیا، غیر از خدا پناهی ندارند، بنابراین آبروی علمی ام را برای این جوانان گرو گذاشتم و اتمام حجت کردم. بقیه را به مردم وا می گذارم.

25 دسامبر 2015

دکتر جلال یوسفی: آبروی علمی علمی ام را  برای جوانان بی پناه گروگذاشتم.

روز جمعه بعد از ظهر دکتر جلال یوسفی به صورت غیره منتظره وارد فرمانداری شهرستان ممسنی گردید و برای کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.


در تماسی که با او برقرار شد،اظهار داشتند ؛ خدای من شاهد و ناظر است که تا حدود ساعت ده شب، چهارشنبه شب به جمع بندی رسیده بودم که وارد این عرصه نشوم اما فشار جوانانی که دل را به ورود من گرم کرده بودند، مرا بر آن داشت که با برخی از دوستان و حتی خانواده ام مشورت  کنم. این مشورت و نیز حدود دو ساعت تفکر منجر به این شد که، در ساعت ۲۴ چهارشنبه شب، تصمیم نهایی را گرفته و آماده حرکت شدم.

دکتر یوسفی افزود، با این که برخی از دوستان از شهرستان ممسنی به من پیشنهاد کردند که در تهران ثبت نام کنم، اما به احترام مردم شهرستان های رستم و ممسنی و با وجود کولاک شدید، بامداد روز پنج شنبه راهی منطقه شدم.تنها دلیلی که مرا بر آن داشت که علی رغم میل باطنی ام، در این عرصه گام بگذارم، درد دل جوانانی  بود که در این دنیا، غیر از خدا پناهی ندارند، بنابراین آبروی علمی ام را برای این جوانان گرو گذاشتم و اتمام حجت کردم. بقیه را به مردم وا می گذارم.

ایشان افزودند: دوستانی از روز پنج شنبه تا ظهر جمعه به طور مستدل بر آن شدند که مرا منصرف کنند، دلایل برخی نیز برای من پذیرفتنی بود، اما خدا می داند، برای  شادی  جوانان و امیدوار کردن آنان از همه چیز خود گذشتم.

ایشان افزودند ؛ دوستان خبرنگار از سایت ها و نشریات ممسنی و رستم سنگ تمام گذاشتند و مرا همراهی کردند، که در این جا از همه آنان تقدیرو تشکر می کنم.هم چنین از دست اندرکاران ثبت نام در فرمانداری ممسنی و شخص آقای فرماندار ممسنی که در هنگام ثبت نام بنده تشریف داشتند و مرا مورد تفقد قرار دادند تشکر می کنم.

دکتر یوسفی هم چنین اظهار داشت، امروز با همه دوستانی که برای ثبت نام آمده بودند، با لبانی خندان همدیگر را در آغوش گرفته و عکس یادگاری گرفتیم.

نظرات
  1. سید قاسم حسینی 2015-12-26 05:51

    با سلام . بسیار خرسندم که شما وارد این عرصه شده و از آبرویتان مایه گذاشتید . برایتان از خداوند منان پیروزی و سربلندی را آرزومندم . یا حق 

  2. احمد نیکنام 2015-12-27 10:29

    سلام

    جسارت نباشه

    برخی کلمات غلط املایی دارند تصحیح نمایید

    بی پناه گروه گذاشتم

    فریختگان زاگرس

     

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب