امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

تحریک روستاییان برای رسیدن به آمال ساسی

بسیاری از همین  افرادی که دربرخی از نهاد های انقلابی در دوران گذشته به طور علنی وارد انتخابات شده و دخالت کردند و چند سالی است که به برکت رد صلاحیت های گروهی، در مجلس هستند و تا می توانند به این مملکت  ضربه می زنند و برخی از نوچه هایشان که از قِبَل آن دخالت ها و فشار بر مردم به آلاف و علوف رسیده اند نیز الان نامزد شده اند!

9 آگوست 2015

این روزها ، گروه های به اصطلاح دلواپس که عرصه را برخود تنگ می بینند، به طور شتاب زده به کارهای عجیب و غریب دست می زنند. به عنوان مثال برداشت نامتعارف از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد روستاییان که عده ای به صورت آگاهانه آن را علم کرده و برخی آدم های بدبخت هم کورکورانه آن را یدک می کشند.


به راستی کدام  آدم عاقل ، متدین ، انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب می پذیرد که منظور آقای هاشمی کوچک شمردن روستاییان است و چه کسانی قبول می کنند که ایشان چنین حرفی را به آن منظور بزنند؟!
آقای هاشمی اشاره به افراد دارد که در منطقه ای( در این جا روستا )  بوده اند ، حال آن که ایشان ممکن بود به جای روستا از شهر ، ایل ، قریه، آبادی و یا دیار نام ببرد.
برحسب اتفاق آیت الله رفسنجانی یکی از کسانی است که از اول انقلاب تا آن جا که ما خوانده و از ایشان شنیده ایم، همواره از خاطرات دوران بچگی و جوانی خود در روستا و ده در تریبون هایی چون نماز جمعه و مشابه آن سخن گفته اند.
بسیار جای تأسف است که در زمانه ای که امثال رفسنجانی ها از همه چیز خود برای انقلاب سرمایه گذاشتند، عده ای از سربازان دوران های متعدد انقلاب  به هواداری از کسانی که در همان دوران زندگی آرامی را انتخاب و به آرامی زیستند، روی برده و غافل از آن هستند که این حضرات در زمان جنگ وسایر دوره های منلاطم انقلاب با بنیان گذار جمهوری اسلامی یک قدم همراهی نکردند. البته بسیاری از این ها هم منفعت شان ایجاب می کند که از این افراد پیروی کنند.
آن آقایی که در مجلس با داد کشیدن هاشمی  که از سران انقلاب  است را فتنه گر می خواند، کجا درس خوانده است؟ در کدام دانشگاه ها، چگونه درس ها را گذرانده است؟! در حالی که کمترین سوادی در حیطه تخصص خود در مجلس ندارد!
رشد این فرد در چه مکان هایی بوده است؟! آیا ملت ایران را سربازان تحت امر خود می داند که از طرف آن ها حرف بزند و آنان نیز حق گفتگو نداشته باشند؟!
این فرد از کدانم مردم حرف می زند؟! همان مردمی که با همه زحمت او و همراهان و زیر دستانش در سال۷۶ برای شکست خاتمی مشت محکمی بر دهان او و همفکران او زدند یا آنان که در خرداد ۹۲ نشان دادند که مردم می توانند! در باره انتخابات ۸۴ و ۸۸ هم بارها حرف زده شده است و این ها همان مردمی اند که شما به رأی آنان استناد می کردید.
بسیاری از همین افرادی که دربرخی از نهاد های انقلابی در دوران گذشته به طور علنی وارد انتخابات شده و دخالت کردند و چند سالی است که به برکت رد صلاحیت های گروهی، در مجلس هستند و تا می توانند به این مملکت  ضربه می زنند و برخی از نوچه هایشان که از قِبَل آن دخالت ها و فشار بر مردم به آلاف و علوف رسیده اند نیز الان نامزد شده اند!
راستی مگر حافظه مردم  پاک شدنی است؟! کیست نداند که این فرد در سال ۷۶ چگونه نهاد تحت امر خود را در استان فارس بسیج نمود تا شاید بتواند رأی مردم را تغییر دهد!
مردم ما باید آن روزها را فراموش نکنند. احزاب و گروه های اصلاح طلب باید به یاد آن زمان و ترکتازی های این بیسوادان باشند! مبادا برای رسیدن به  پست و مقام فردی میدان و عرصه گروهی را واگذار کنند، که آن زمان برای برگشتن بسیار دیر خواهد بود.

نظرات
  1. مهدی 2015-08-10 19:24

    ایشالله دکتر یک روز شما را در کسوت نمایندگی منطقه در مجلس ببینیم.ما به آدم با سواد و شجاعی چون شما احتیاج داریم

  2. ادمین . 2015-08-10 21:59

     انشاء الله تفکر دکتر به مجلس برود
     

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب