امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

دکتر یوسفی همه ملاقات های خود را در تهران کسنل کرد

پیرو تماس برخی از مردم ممسنی و رستم از طریق پست الکترونیکی سایت خفرک مبنی بر انصراف آقای دکتر یوسفی، در نیمه شب امشب با ایشان تماس گرفته شد، نامبرده جوابگو نبودند.

9 ژانویه 2016

پیرو تماس برخی از مردم ممسنی و رستم از طریق پست الکترونیکی سایت خفرک مبنی بر انصراف آقای دکتر یوسفی، در نیمه شب امشب با ایشان تماس گرفته شد، نامبرده جوابگو نبودند. پس از تماس های مکرر موفق به تماس با ایشان شده و از جریان انصرافش جویا شده که ایشان پاسخی ندادند.


اما از آن جا که ایشان محل سکونت خود یعنی اردبیل را به سمت تهران ، برای حضور در ممسنی ترک کرده بود و قرار بود در تهران با برخی از اساتید دانشگاه و فرهیختگان زاگرس جلساتی داشته باشد، ظاهراً همه برنامه های خود را با این افراد کنسل کرده و حتی برای دیدار با دکتر وکیلی در راه به دلیل بارندگی تصادف کرده که نه برای خود و نه برای وسیله نقلیه اش مشکلی پیش نیامده و از آن جا که وسیله نقلیه دیگر خسارتی جزئی دیده است، برای طی مراحل قانونی نتوانسته با دکتر وکیلی هم ملاقاتی داشته باشد. ایشان هم چنین قرار بود آخر امشب با نزدیکان خود مشورت هایی داشته باشد که این جلسه مشورتی نیز صورت نگرفته و دکتر یوسفی هنگام برقرار تماس یعنی ساعت دو بامداد در خانه ای که در تهران ساکن است، در حال مطالعه بود.

هنوز از علت و یا دلایل کسنل کردن این برنامه های ایشان خبری داده نشده است، اما آن چه به نظر می رسد ایشان مشتاق به ادامه این راه نیست. فرض هایی در ذهن برای این عمل وجود داشت که سؤالات پرسیده شده از ایشان بی جواب مانده اما قول داده است که در صورت انصراف به طور شفاف طی اطلاعیه ای مردم را در جریان امر قرار دهد.

پایان پیام/

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب