امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

دکتر جلال یوسفی: من تا آخر هستم

من در راستای تفکر و مشی سیاسی خود حاضرم ائتلاف هستم. اگر کسی باشد که بتواند خواسته های من و همفکرانم را ( ولو بخشی از آن را) برآورده سازد، نشست و مذاکره با او، جای تأمل دارد. در غیر این صورت ولو این ائتلاف از نظر شخصی هم به نفع من باشد، حاضر به ائتلاف نخواهم بود و نهایت این که تا آخرهستم.

29 ژانویه 2016

من تا آخر هستم

دکتر جلال یوسفی که هم اکنون در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم به سر می برد، گفت: منتظر اعلام رسمی نتیجه از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در روز شانزدهم بهمن هستم.


دکتر یوسفی در پاسخ به تماس تلفنی اعلام کرد؛ گمانه زنی هایی در فضای مجازی در باره تأیید صلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی وجود دارد که برای من آن چه مهم است، اعلام از مجاری رسمی است. ایشان در خصوص صلاحیت خود در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت؛ در مراجعه نمایندگی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درمرکز استان فارس در آخرین روز موعد اعتراض، به من گفته شدکه به دلیل نبودن شما برای مدتی در حوزه انتخابیه صلاحیت شما برای  هیئت نظارت احراز نشده است، بنابراین من نیز مدارکی که برای احراز صلاحیت خودم می توانست کمک کند را ارایه و هم چنین استناداتی را برای این شورا نوشتم. آنان به من اعلام کردند شما مشکلی ندارید اما این برای من کفایت نمی کند و من منتظر نتیجه نهایی و رسمی آن شورا از طریق  مسؤلین مستقر در وزارت کشور هستم.

ایشان افزودند: صحبت هایی در خصوص ائتلاف وجود داشت که من پس از بررسی موضوع اصل مذاکره را پذیرفتم ولی شرط من برای مذاکره حضور رو در رو، بین نامزدهاست. با این حال من در راستای تفکر و مشی سیاسی خود حاضرم ائتلاف هستم. اگر کسی باشد که بتواند خواسته های من و همفکرانم را ( ولو بخشی از آن را) برآورده سازد، نشست و مذاکره با او، جای تأمل دارد. در غیر این صورت ولو این ائتلاف از نظر شخصی هم به نفع من باشد، حاضر به ائتلاف نخواهم بود و نهایت این که تا آخرهستم. حال این بودن در عرصخ انتخابات یا به این صورت است که خود کاندید گروه باشم، یا با فرد هم مشی سیاسی خود ائتلاف می کنم و یا  به این صورت که با شخص ثالثی دست به ائتلاف خواهم زد که چنان چه گفتم باید در راستای مشی فکری سیاسی من باید باشد .

دکتر جلال یوسفی در پایان خاطر نشان کرد، شک نکنید که برای بردن رأی نیامده ام. آمده ام که « ببریم» نه « ببرم».

منبع خبر:ممسنی و رستم در مجلس دهم

نظرات
  1. Trudy 2016-08-15 17:47

    In a sense all of the Valar were aliens, but Tom seems to fall into the category of minor spirits that also included Ungoliant and possibly the Balrogs. They don’t seem to have come into Mildre-eadth with the rest of the Valar and Maiar.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب