امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

بیانیه کاندیدای اصلاح طلب ردصلاحیت شده درممسنی ورستم

دربخشی از این بیانیه آمده است :دادن عزیزترین پاره تن خود یعنی برادرم در جبهه در دفاع از جان و مال و ناموس کشورم، وجود یادگارهایی از دوران سخت جنگ تحمیلی در بدن خود و تحمل دردهای بی امان ناشی از جراحت آن زمان… و  حضور برادر دیگرم برای مدت زمان بیش از دو سال  در نبرد با متجاوزین عراقی و هزینه های سنگینی که پدر و مادرم در این راه صرف کردند، از مصادیق و اسناد حقانیت من در دفاع از کیان کشورم است. 

درادامه اضافه کرده :برابر این بند و ماده ذکر شده من به اسلام و نظام جمهوری اسلامی التزام عملی ندارم. این که آیا این رای مستند بوده و یا چقدر واقعیت نزدیک است  را به افکار عمومی واگذار می کنم 

12 فوریه 2016

به گزارش راک نیوز از ممسنی ، دکترجلال یوسفی از نامزدهای اصلاح طلب رد صلاحیت شده درحوزه انتخابیه شهرستان های ممسنی ورستم در بیانیه ای که نسخه ای از آن دراختیار راک نیوز قرار گرفت خطاب به هواداران خود نوشت :

 مردم خوب ممسنی و رستم دیار سرداران رشید مدافع حیثیت و کیان  ایران عزیز

سلام و عرض ادب و احترام

دیروز هفدهم بهمن ماه۱۳۹۴خورشیدی ، نامه رد صلاحیت خود را از فرمانداری ممسنی دریافت نمودم. بنده همواره خودم را عدد صفری می دانم که بدون بودن در کنار مردم بی معنا و هیچ خواهم بود.مردمی که آریوبرزن،شهربان ممسنی، باباجلیل ممسنی، سرداران شهید دفاع مقدس و صدها لاله بخون هفته دیگر از دامن آنها پرورش یافته و برای این مرز و بوم جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.

حقیر در دوران نوجوانی برای نابودی نظام استبداد با وجود کمی سن لحظه ای درنگ نکرده و در کوران حوادث پیش روی  انقلاب اسلامی این حرکت عظیم مردمی ، همواره هم خود پیشتاز بوده و هم در بسیج مردم  برای دفاع از دستاوردهای آن کوشش بسیار نمودم و در این راه، دشواری های زیادی را به جان و دل  خریدم تا مردم خوب کشورم در آسایش و امنیت پایدار به سمت قله های رفیع پیشرفت و توسعه پایدار گام بردارند.

دادن عزیزترین پاره تن خود یعنی برادرم در جبهه در دفاع از جان و مال و ناموس کشورم، وجود یادگارهایی از دوران سخت جنگ تحمیلی در بدن خود و تحمل دردهای بی امان ناشی از جراحت آن زمان… و  حضور برادر دیگرم برای مدت زمان بیش از دو سال  در نبرد با متجاوزین عراقی و هزینه های سنگینی که پدر و مادرم در این راه صرف کردند، از مصادیق و اسناد حقانیت من در دفاع از کیان کشورم است.

پس از جنگ با ادامه تحصیل و پژوهش و تدریس دروس متفاوت در راه اعتلای کشورم و سرافرازی شما مردم خوب  ، خواب را بر خود حرام کردم و… نهایتا در یک سال گذشته علی رغم میل باطنی ام، به احترام درخواست های مکرر فرهیختگانی از زاگرس و به ویژه جوانان فرهیخته ممسنی بزرگ به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی برای پیاده کردن یافته های چند دهه خود در رشته توسعه در ممسنی بزرگ، قدم گذاشتم تا شاید با مشارکت واقعی مردم و کمک فرهیختگان رشته های مختلف باری از دوش شما بردارم .

با ثبت نام خود در آخرین روز مهلت قانونی ثبت نام در این عرصه عرض اندام کرده که در مرحله اول توسط هیئت اجرایی تایید شدم. اما هیئت نظارت استان فارس رای بر عدم احراز صلاحیت بنده داد. برابر پیام های ارسالی از این مرکز و صحبت های حضوری کمی وقت را دلیل عدم احراز صلاحیت بنده اعلام و پس از اعتراض بنده به این حکم و ارایه اسناد قوی به هیئت نظارت استان  فارس، عدم صلاحیت بنده به استناد بند۱ماده ۲۸ قانون انتخابات  به من اعلام شد.

برابر این بند و ماده ذکر شده من به اسلام و نظام جمهوری اسلامی التزام عملی ندارم. این که آیا این رای مستند بوده و یا چقدر واقعیت نزدیک است  را به افکار عمومی واگذار می کنم  و معتقدم بهترین قاضی در باره این امر خرد جمعی است، البته  سعی خواهم در زمان مقتضی  از حیثیت خود در افکار عمومی دفاع کنم ولی در حال حاضر دوری از هر گونه تنش را صلاح مردم خوب منطقه می دانم و سعیم بر این است که در برگذاری انتخاباتی پر شور مثمر ثمر باشم، از این رو ظرف مدت یکی دو روز آینده نظر خودم را در باره انتخابات به اطلاع مردم فهیم خواهم رساند. درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند.

کوچک شما

جلال یوسفی

۱۷/۱۱/۱۳۹۴ مصیری

 

نظرات
  1. Sparky 2016-08-15 16:11

    TYVM you’ve solved all my promlebs

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب