امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

بیانیه دکتر جلال یوسفی در پشتیبانی از نامزد اصلاح طلبان

تأسف بار است که در واپسین لحظات پایان زمان تبلیغات، از طرف برخی طرفداران یک نامزد اعلام شده است که بنده از نامزدی خاص که بیرون از دایره اصلاح طلبی قرار دارد، اعلام پشتیبانی نموده ام.

 

24 فوریه 2016

به نام خداوند بخشنده و مهربان

مردم خوب و فهیم شهرستان های ممسنی و رستم

سلام و عرض و ادب و احترام


این جانب به نا به درخواست های مکرر فرهیختگان منطقه در عرصه انتخابات وارد شدم. از همان ابتدا نیز به طور مکرر اعلام کرده ام که صرفاً در راستای مشی اصلاح طلبی و با توجه به خروجی شورای یاد شده دست به ائتلاف خواهم زد. تأسف بار است که در واپسین لحظات پایان زمان تبلیغات، از طرف برخی طرفداران یک نامزد اعلام شده است که بنده از نامزدی خاص که بیرون از دایره اصلاح طلبی قرار دارد، اعلام پشتیبانی نموده ام.

این جانب، این سخن کذب ناجوانمردانه را رد کرده و مجدداً اعلام می دارد که بنده(فقط) به خروجی اصلاح طلبان احترام گذاشته و از آقای دکتر مسعود گودرزی که نامزد نهایی اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه ، پشتیبانی کرده و مجداً از آنان که از تحجر و یبوست فکری، طایفه گرایی و خویشاوندسالاری به تنگ آمده اند و از سایر مردم فهیم منطقه استدعا داردکه به منظور رسیدن به دموکراسی به نامزد نهایی اطلاح طلبان رای دهند، باشد که در این عرصه سرافراز بیرون بیاییم.

درود بر آنان که هدایت را اطلاعت کردند.

ارادت مند شما

جلال یوسفی

پنجم اسفند ماه ۱۳۹۴

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب