امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

پاسخی به تخریب در انتخابات ممسنی

چنین القاء می گردد که یک کاندید خاص از طرف حکومت پشتیبانی می گردد و حکومت به هر نحو او را به مسند بهارستان خواهد برد و لذا هر گونه کوششی بی فایده خواهد بود و این نامزد خاص پیروز خواهد شد ولو اینکه همه مردم یا اکثریت مردم با فرد دیگری همراهی کنند و….

19 آوریل 2016

جلال یوسفی

در این روزها در فضای مجازی و سایر عرصه ها در زمینه انتخابات سخنانی رد و بدل می گردد که لازم دیدم چند نکته ای را با شما خوبان در میان بگذارم. چنین القاء می گردد که یک کاندید خاص از طرف حکومت پشتیبانی می گردد و حکومت به هر نحو او را به مسند بهارستان خواهد برد و لذا هر گونه کوششی بی فایده خواهد بود و این نامزد خاص پیروز خواهد شد ولو اینکه همه مردم یا اکثریت مردم با فرد دیگری همراهی کنند و…. به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ ممسنی و رستم نکاتی را به استحضار می رسانم: ۱-حکومت جمهوری اسلامی که خون بهای هزاران شهید پاک نهاد است،با نظارت ولایت امر مسلمین و طبق قانون به رتق و فتق امور می پردازد و رهبر بزرگ انقلاب به طور شفاف فرموده اند:" رای مردم حق الناس است". بنابراین چنین القائاتی شیطانی نه تنها حقیقت ندارد بلکه القاء کنندگان چنین سخنانی با هر نام و عنوانی و در هر لباسی مشتی تاجرند که پشت سر دین مبین و ولایت فقیه برای دست یابی به آمال پلید خود سنگر گرفته اند.جا دارد این گروه را به مردم معرفی نموده تا چهره نامیمونشان برای مردم متدین و ولایتمدار ممسنی بزرگ بر ملاء گردد. ۲-بدون شک فرد مورد نظر گروه خاص برای حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار ارزشش کمتر از افرادی چون:آیت الله یزدی،آیت الله مصباح و …، کسانی چون دکتر حداد عادل، دکتر توکلی و سایرین خواهد بود.اگر قرار بود که حکومت فردی را به هر قیمتی به مجلس ببرد، قطع یقین در میان افرادی که نامشان برده شد اقدام عملی صورت می گرفت. ۳-اگر نظام و حکومت بخواهد برابر این القائات اقدام کند عملا قوانین خود را نفی کرده است، زیرا هر دو نامزد توسط شورای محترم نگهبان تایید شده است مگر اینکه بخواهند چنین فکر کنند که این امر سیاست و بازی حکومت است که این موضوع نیز ظلمی آشکار و توهینی نابخشودنی ار طرف چنین تفکری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه و شخص رهبری معظم انقلاب و سایر قوا و مجاری نظارتی در کشور خواهد بود. ۴-چنین تفکری،تفکری "هابزی"است که برابر این تفکر"هدف وسیله را توجیه می کند"اما نویسنده این سطور طی نزدیک به چهار دهه که از عمر انقلاب ،این درخت پاک می گذرد در همه موارد شنیده و خوانده ام که در دین اسلام و در نظام مقدس جمهوری اسلامی " هدف وسیله را توجیه نمی کند" بنابراین از شما مردم فهیم ممسنی بزرگ استدعا دارد که مواظب این گرگ های آهو وش باشید و نگذارید که با این طرفندها به ارزش های دینی و نیز به تفکر شما توهین نمایند.

درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند.

منبع: خبرنورآبادhttp://noorabad.com/fa/news/2459/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%85%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب