امروز : چهارشنبه,۱۹ام اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر یوسفی: در راستای توسعه ممسنی و رستم پیگیر برخی طرح ها هستم.

💥 در امر اجرایی کردن طرح ها در مواردی خاص به کمک نماینده مردم در مجلس، مدیران سطوح استان منطقه و همکاری مردم احتیاج داریم.
💥برای اجرایی شدن طرح ها به فرهنگ سازی و آماده شدن عرصه احتیاج داریم و کمک رهبران محلی در این بخش برای اعتماد سازی کارساز است.

1 آگوست 2016

سعی دارم هر طور شده است مدیرانی که دارای دیدگاه مشارکتی هستند را در زمینه پتانسیل های موجود منطقه ممسنی و رستم با هماهنگی نماینده محترم شهرستان های ممسنی و رستم و هم چنین مدیران  و سایر منابع انسانی این دو شهرستان متوجه منطقه کرده تا پتانسیل های موجود را به فعل در آورده و گام های تندتری را به سمت توسعه برداریم. بنابرین، در حال حاضر از منابع طبیعی تجدید شونده شروع کرده ام.
به زودی در اولین فرصت با  جناب دکتر گودرزی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و موارد را به اطلاع ایشان خواهم رساند. امیدوارم ایشان زمینه حضور برخی از پژوهشگران و طراحان را در منطقه فراهم کنند یعنی در حقیقت در امر تسهیلگری موضوع هماهنگی ها و پشتیبانی لازم را به عمل آورند.
صحبت هایی که با مدیرانی در سطح کشوری داشته ام خدا را شکر این موارد با استقبال آن عزیزان رو برو شده که البته بایستی در این زمینه با مدیران استانی و شهرستانی و مهمتر این که با مردم نیز هماهنگی لازم صورت پذیرد. در واقع من احساسم این است که بدون آماده شدن عرصه، ورود هیچ طرحی به عرصه و بستر جامعه مقرون به موفقیت نخواهد بود. از این رو، خواهش بنده از فرهیختگان و مردم عزیز منطقه این است که در این مسیر همکاری لازم را به عمل آورند. داشتن اعتماد متقابل بین مردم و مردم با مسئولین شرط اساسی برای این کار است.
من فردا به یکی از طرح هایی که چند سال است که در یکی از مناطق اجرایی شده است از نزدیک دیدن خواهم کرد و اگر زمینه آن آماده گردد از همه طرح هایی که در سه چهار سال گذشته در برخی از استان ها عملی شده است دیداری داشته باشیم تا بتوانیم الگوهای آنان را گرفته و بومی سازی کنیم.
ما در منطقه به بومی سازی و محلی گرایی امر توسعه احتیاج داریم و من می دانم که ایجاد کردن این تغییرات سخت است و احتمالا با مقاومتهایی از سوی برخی از مدیران سنت گرا و مردم رو برو خواهیم شد که با انتخاب پایلوت ها و ترویج موفقیت آنها می توانیم اعتماد بقیه را به دست بیاوریم. در مجموع بنده به این کار اعتقاد جزم دارم و مطمئن خواهم بود که در امر استفاده بهینه، حفظ، بهبود و احیا و توسعه منابع، موفقیت بالایی را کسب خواهیم کرد و این طرح ها از استغال زایی بالایی در متطقه برخوردار خواهند بود، البته اگر مردم و مدیران همراهی لازم را به عمل بیاورند. در منطقه برای اعتماد سازی به فرهنگ سازی مردم احتیاج است که امیدوارم رهبران محلی که عقلا و پیشروان قوم هستند همراهی بفرمایند. برخی از این طرح ها دارای پشتیبانی از سوی محیط زیست جهانی و UNDP است که اگر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم، گام های خوبی را در راه توسعه برداشته ایم که نتیجه آن می تواند اشتغال زایی و سالم سازی محیط باشد.

نظرات
  1. لشکری 2016-08-02 14:34

    سلام. حالا این مدیران و نماینده حاضرند همکاری کنند یا خیر؟ آیا به آن ها گفته شده است؟

  2. Joyce 2016-08-15 13:39

    Brlniialce for free; your parents must be a sweetheart and a certified genius.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب