امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

خاطره ای از شهید حمید باکری

 بروید تاریخ پر مخاطره انقلاب اسلامی  را در آذربایجان ورق بزنید (تاریخ واقعی نه تاریخی که دیگران نوشته اند) تا ببینید باند محمود احمدی نژاد و محصولی مریدان برخی خانه نشینان ، چه خونی در دل حمید باکری کردند

26 آگوست 2016

 یکی از کارمندان شهرداری ارومیه در خاطره اش، می گفت: تازه ازدواج کرده بودم و با مدرک دیپلم دنبال کار می گشتم. از پله های شهرداری داشتم بالا می رفتم. یکی از کارکنان شهرداری را دیدم و به او گفتم : آیا اینجا برای من کار هست؟ من تازه ازدواج کردم و دیپلم دارم. آن کارمند کاغذی از جیبش درآورد و امضاء کرد و به دستم داد و گفت: بده فلانی، اتاق فلان. رفتم و کاغذ را به دست آن فرد دادم .او امضاء را که دید گفت چی می خواهی؟ گفتم :کار،گفت : فردا بیا سرکار. باورم نمی شد. فردا رفتم و مشغول کارشدم . بعد از چند روز فهمیدم آن آقایی که امضاء داد شهردار بود. چند ماه کارآموز بودم. بعد از چند ماه یکی از کارمندان شهرداری بازنشسته شد و من به جای او مشغول  به کار شدم. شش ماه بعد جناب شهردار استعفاء کرد و به جبهه رفت. بعد از این که در جبهه شهید شد ، یکی از همکاران گفت: در مدتی که کارآموز بودی ،ما منتظر بودیم که یک نفر بازنشسته شود تا شما را جایگزین او بکنیم. در مدت کارآموزی نیز حقوق تو، از حقوق جناب شهردار کسر و پرداخت می گردید. یعنی از حقوق شهید باکری و این درخواست خود شهید بود. کجایند مردان بی ادعا..
اما الان مسئولان ما……بگذریم مردم که خود همه چیز را شاهدند.
 بروید تاریخ پر مخاطره انقلاب اسلامی  را در آذربایجان ورق بزنید (تاریخ واقعی نه تاریخی که دیگران نوشته اند) تا ببینید باند محمود احمدی نژاد و محصولی مریدان برخی خانه نشینان ، چه خونی در دل حمید باکری کردند و کجاست جسد پاک آقا مهدی باکری که از مظلومیت برادر از دست اختلاس گران و گروه های متهجر نشسته بر پشت منابر مقدس این کشور، بگوید.
بگوید که این گروه ریزه خوار چگونه حتی حمید را کافر خواندند و بعد ازشهادتش گفتند خدا کند او در هنگام مرگش برگشته باشد تا خداوند شهادتش را قبول کند!!!
 آنان که با غارت اموال پشتیبانی مردم آذربایجان میلیاردی شدند و با نصف رای به وزارت رسیدند و رییس دولت به اصطلاح پاک دست اما به زعم من اختلاس گر گفت: مگر داشتن ثروت بد است؟!
@Dryousefi
Telegram.me/Dryousefi

 

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب