امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

حوادث ابزار سیاسی نشوند

اینکه وقوع این حادثه ابزاری سیاسی شود، حتی عزای خانواده های داغدیده نیز سیاسی بشود و عزیزانی نیز وقت و زمان خود را صرف نگاشتن متونی احساسی و غیرکارشناسانه نمایند، ناگفته پیداست که از نظر مخاطبان و مردم فهیم، آگاه و هوشمند ممسنی و رستم، غیر منصفانه و غیر اخلاقی تلقی میشود و قطعا امری پذیرفتنی نخواهد بود.

29 سپتامبر 2016

به نام خدا

 در وقوع حوادث جاده ای، مجموعه ای از نواقص و عوامل انسانی، جاده ای، محیطی، خودرویی و…دخیلند. بررسی کارشناسانه ی چنین حوادثی، زمانی پیچیده تر میشود که زمینه های وقوع آنها در یک مسیر تاریخی شکل گرفته باشند. در این میان، بایستی به مسوولیت مردم و نهادهای تصمیم ساز و دستگاههای اجرایی و نظارتی و قانونگذاری، به گونه ای تفکیک شده توجه داشت تا خدای ناکرده دچار نقصان در تحلیل نشویم. بنابراین ضروری است که جهت بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی ممسنی و رستم، همه ی این مولفه ها را مدنظر داشت تا بتوان اقدامی سنجیده را برنامه ریزی نمود. همچنین لازم است نگاه های مبتنی بر انصاف و خردورزی را به دور از هیجانات کاذب که بعضا رنگ و بوی سیاسی هم به خود میگیرند، ترویج کنیم. چنین نگرشی است که میتواند هم با فرایند توسعه سازگاری داشته باشد و هم به خلق فضایی بهتر و زیباتر منتج شود. تکرار حادثه ی تصادف در تقاطع کمربندی مصیری_نورآباد که منجر به فوت یکی از همشهریانمان شد، مایه ی تاسف و تالم همه ی شهروندان ممسنی و رستم گردید. جناب آقای دکتر گودرزی، وکیل شما مردم نحیب و عزیز ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، از بدو شروع به کار مجلس دهم بطور جدی به ایفای نقش نظارتی و قانونی خود در حوزه های مختلف، از جمله راه و شهرسازی پرداخته است که تنها بخشی از اخبار آن نیز تاکنون در اختیار مردم قرار گرفته است و به تدریج نیز اخبار پیگیریهای مصرانه ی ایشان منعکس خواهد شد.
همانگونه که در اخبار و رسانه ها نیز منتشر گردید، هنگام حضور جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی در شهرستان، دکتر گودرزی ضمن ابراز تشکر از نمایندگان دوره های پیشین در پیگیری مطالبات مرتبط با حوزه ی راه و جاده ها، عینا این مطلب را در سخنرانی خود بیان داشتند که "
ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم که از این لحاظ سربلندیم، ولی عزیزان زیادی را به خاطر کیفیت نامناسب جاده ها و وسائل نقلیه از دست دادیم، که از این بابت شرمنده ایم". و با این اظهارنظر صریح و شفاف، بر عزم جدی خود جهت پیگیری مطالبات و نیازهای مردمی در این حوزه تاکید نمودند.
همیاری و همراهی مردم، مسوولان و نماینده زمانی بهتر محقق خواهد شد که هرکدام از ما، نسبت به وظایف، مسوولیتها و اختیارات خود وقوف کامل داشته باشیم و در مسیرهای تعریف شده حرکت کنیم.
مواردی از جمله اینکه چرا جاده ی فعلی از این مسیر گذشته است، نقشه ی جامع شهری چگونه و بر چه اساسی طراحی شده است و… مستقیما به نماینده ای که چهارماه از شروع به کار ایشان میگذرد، ارتباطی پیدا نمیکند، اما حتما ایشان بر اساس برنامه های اعلانی و نیز وظایف قانونگذاری و نطارتی خود در جهت عمل کامل به وعده هایی که با شما مردم شریف و نجیب مطرح نموده اند، همچنان که تاکنون مستمرا و مجدانه پیگیر بوده اند، به رایزنی جهت حل این مشکلات خواهند پرداخت و بر روال سابق نیز به مردم گزارش خواهند داد.
اینکه وقوع این حادثه ابزاری سیاسی شود، حتی عزای خانواده های داغدیده نیز سیاسی بشود و عزیزانی نیز وقت و زمان خود را صرف نگاشتن متونی احساسی و غیرکارشناسانه نمایند، ناگفته پیداست که از نظر مخاطبان و مردم فهیم، آگاه و هوشمند ممسنی و رستم، غیر منصفانه و غیر اخلاقی تلقی میشود و قطعا امری پذیرفتنی نخواهد بود. نگاه عالمانه، سنجیده و توسعه محور نسبت به ممسنی و رستم، باید وادارمان کند که همراهی و همدلی آگاهانه را به همدیگر توصیه ی اکید کنیم. در همین راستا، پیام تسلیت و اندوه دکتر مسعود گودرزی، خدمت خانواده ی محترم داغدار و همه ی منسوبین عزیز، ابلاغ میگردد.


                انالله و انا الیه راجعون
 
 خانواده محترم گرجیان
سلام علیکم
مصیبت وارده را به شما سروران گرامی و همه ی بازماندگان آن فقیده ی سعیده، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند منان شادی روح ایشان و سلامتی و طول عمر بازماندگان را مسالت دارم.

مسعود گودرزی
نماینده مردم شریف ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی.

🔺روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مسعود گودرزی، نماینده مردم شریف ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی

منبع خبر: کانال رسمی دکتر مسعود گودرزی

نظرات
  1. Winter 2016-11-18 05:39

    I'm an american whose fiance is Moroccan. We traveled to Rabat and met 2 other americans on the train and this blog is almost exactly what could have happened to them. I'm fiance argued with this &#f&93riendly;#39; man and he was insulted by him – calling him a coward and not a real moroccan if he doesn't allow him to 'take advantage' of these tourists. We helped them find an affordable hotel and spent a lovely day together in the Medina the next day. Those 2 americans are still in touch with us and forever grateful for a genuine host in my fiance.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب