امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

جوابیه دکتر جلال یوسفی در خصوص شفاف سازی حادثه دلخراش جاده کمر بندی شهر مصیری

ما هم می پذیریم که حوادث جاده ای منتج از دلایل متعددی است اما کدام عقل سلیم می پذیرد که یک جاده کمربندی از وسط شهری بگذرد که ماشین ها با سرعتی گاه تا یکصد و پنجاه کیلومتر در ساعت در آن جاده حرکت کنند، در حالی که این جاده حتی یک پل هوایی و یا یک زیرگذر نداشته باشد

29 سپتامبر 2016

 سلام و عرض ادب و احترام
مشکل جاده کمربندی مصیری دو دهه و اندی است که در شهر مصیری حادثه آفرین شده است و مشکلات آن متوجه نماینده و مدیران فعلی نیست، زیرا این مشکل دارای زمینه قبلی است.
ما هم می پذیریم که حوادث جاده ای منتج از دلایل متعددی است اما کدام عقل سلیم می پذیرد که یک جاده کمربندی از وسط شهری بگذرد که ماشین ها با سرعتی گاه تا یکصد و پنجاه کیلومتر در ساعت در آن جاده حرکت کنند، در حالی که این جاده حتی یک پل هوایی و یا یک زیرگذر نداشته باشد و از دگر سو در کجای دنیا و در کدام سیستم حمل و نقل(پلیس راه) پدیده ای به نام "ایجاد دست انداز" مرسوم است که ما ان را جلال مشکل بدانیم؟
جوانب متعدد این جاده بالغ بر یک دهه است که از سوی نویسنده مطلب انتقادی روز گذشته و با کمک برخی از جوانان فرهیخته مصیری بررسی شده و راه کارهای آن ارایه شده است. این که خواننده یا خوانندگانی از نقد نوشته شده توسط یک نفر برداشت دیگری بنمایند، اشکالش متوجه خواننده یا خوانندگان است و نه متوجه فرد منتقد.
اگر قرار است در رابطه با مسئله جاده کمر بندی شهر مصیری از نماینده فعلی و مدیران منتسب به ایشان هم  نقدی صورت گیرد به نظر بنده حقیر حداقل به یک سال و نیم زمان نیاز است. مردم منطقه و فرد منتقد درخواستشان از نماینده محترم فعلی مردم در حد تمنا و خواهش برای پیگیری موضوع بوده است و بنده شک ندارم که ایشان با جدیت پیگیری خواهد کرد. هم چنین شکل پیگیری که ما از ایشان درخواست داریم، در حد نظارت بر کار مدیران در آینده است زیرا در ذات شرح وظایف نمایندگی اجرا وجود ندارد.
مضاف بر این نقد ارایه شده متوجه نماینده فعلی نبوده که منجر به جوابیه از سوی ساختار مربوط به ایشان گردد.
 این جاده در هر سال تلفاتی که از مردم می گیرد، بیشتر از  شهدای هشت سال دفاع مقدس در این شهر است.
اگر دوستان عزیز به نوشته های منتقد در یک دهه گذشته توجه فرمایند ملاحظه خواهند فرمود که همواره دغدغه اش این جاده بوده است و بنده در انتخابات این جاده  و سایر جاده های منطقه  را به افعی ای  تشبیه کرده که پیر و جوان ، زن و مرد و کودک خردسال را می بلعد.
متاسفانه برخی از عزیزان هم فکر نویسنده متن انتقادی،  به صورت خیلی عجولانه واکنش نشان دادند. هر انتقادی که از مدیر یا مدیران بشود که مخاطب آن نماینده مردم نیست زیرا خود نماینده نیز در کنار مردم و ناظر بر کار قوه مجریه است.
 جاده کمربندی مصیری به بحث و بررسی  زیادی نیاز دارد که ضروری است فرهیختگان این شهر طی نشست هایی با مردم و بررسی جوانب امر، نتیجه را به مجریان برای رفع نقص  ارایه داده  و به افکار عمومی این ولی نعمتان حود نیز اطلاع رسانی نمایند.مجددا تاکید می گردد، که برخورد شتاب زده و عجولانه در جواب این نقد که اساسا متوجه نماینده محترم نبوده است، این شائبه را در اذهان ایجاد خواهد کرد که پاسخگویان حالا تدافعی گرفته و به نظر می رسد که چنین مواردی  وجهه مناسبی نداشته باشد مخصوصا که کمتر کسی در منطقه است که از ارتباط منتقد با نماینده فعلی مردم  ممسنی و رستم  مطلع نباشد.
درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند
جلال یوسفی

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب