امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

واکنش جلال یوسفی به نقد محمودی نورآبادی بر رد صلاحیت علی احمدی

من همکار و همرزم شما هستم و شما را دوست دارم، جناب علی احمدی را نیز همینطور، اما این نامه اعتراضی را نمی توانم از شما بپذیرم. چون وقتی با خود فکر می کنم که چرا زمانی که امثال من و امثال مرا با آن عقبه محسوس و مستند ، به جرم عدم التزام عملی به اسلام و نظام اسلامی رد کردند و حال آن که امثال احمدی نژاد برای اینها مرد آسمانی بود، شما و سایر دوستان اعتراض نکردید؟

25 آوریل 2017

دوست و همکار عزیزم جناب آقای محمودی نورابادی
سلام علیکم
با صلوات بر حضرت محمدصلوات الله علیهم اجمعین و آل محمد و احترام
نوشته شما مبنی بر ابراز نگرانی از مستندات رد صلاحیت فرهنگی بازنشسته و فرهیخته فکور جناب آقای علی احمدی یکی از ذخایر ایل بزرگ ممسنی توسط هییت اجرایی را مطالعه کردم.
دوست مهربانم
 وقتی ملک از باغ رعیت سیبی بردارد معلوم است که غلامان اگر درختان سیب را از ریشه بر کنند، دور از ذهن نیست.
محمودی عزیز
  زمانی که امثال جلال یوسفی که در همه بحران های انقلاب خود و خانواده و اطرافیان هزینه داده و هزاران جلال یوسفی شب از درد تیرهای آتشینی که دشمن زبون بر بدنشان وارد کرد، از درد خوابشان نمی برد(شاهدش همین امشب که بامداد است و من بیدارم به علت شدت درد در سر خود به دلیل شدت موج انفجار) هنوز بدارم و بیداریم و چه  شب ها نگهبانی داده تا مردم امنیت داشته باشند، پیش نماز عشایر می شدیم و احکام برای عشایر بدون مزد و مواحب می گفتیم که حجره نشینان با این که شغلشان بود حال رفتن به میان ایل را نداشتند و در مساجد شهری ضمن داشتن شغل دولتی و حقوق از بیت المال روزانه یک نماز را در چند جا می خواندند و پول می گرفتند و ایضا زمانی که همینها که در بالا عرض کردم در حالی خون می دادند که فرزندان آقایان مدعی دین و شریعت بچه هایشان در خانه های تیمی و عروسشان در حمله به کشور ایران عزیز به همراهی دشمن ما، کشته می شدند، و… این زجر کشیدگان جبهه و جنگ را به استناد بند۱, ماده۲۸ رد صلاحیت می کردند، چه انتظاری از هیئت اجرایی می رود؟
محمودی عزیز، باز مانده دو شهید جلیل القدر در خانواده و یادگار نویس شهدا
من همکار و همرزم شما هستم و شما را دوست دارم، جناب علی احمدی را نیز همینطور، اما این نامه اعتراضی را نمی توانم از شما بپذیرم. چون وقتی با خود فکر می کنم که چرا زمانی که امثال من و امثال مرا با آن عقبه محسوس و مستند ، به جرم عدم التزام عملی به اسلام و نظام اسلامی رد کردند و حال آن که امثال احمدی نژاد برای اینها مرد آسمانی بود، شما و سایر دوستان اعتراض نکردید؟
از من دلگیر نشوید ولی من نمی توانم خودم را قانع کنم که این حرکت شما برای رضای خدا و یا برای دفاع از یک مظلوم باشد. خود شما خوب می دانید که بین این صنف حجره نشین به راحتی واژه سازی می شود. از کجا معلوم که استناد هییت اجرایی همان پرونده سازی هییت نظارت نباشد که در آن فسق را بر ایشان حمل کرده باشند. البته من درذاین جا با شما هم آوا می شوم که هیئت اجرایی نباید زیر بار این عمل می رفت.
عزیزم
 شما از تایید معتاد و غیره گفته اید، درد ما هم هست ، اما شورای نگهیانی که مخالف با حکمش را نوری همدانی به عنوان یک مرجع شیعه مفسد فی الارض می خواند، هم دزد، هم اختلاس گر، هم قاتل و هم مفسد اخلاقی و هم قاچاقچی را قبلا تایید کرد، چرا شما و تفکر شما در آن زمان دم بر نیاوردید. من هم از برخورد صورت گرفته با آقای علی احمدی ناراحتم و ترسم این است اگر دفعه بعدی ثبت نام کند او را مفسد فی الارض خوانده و به دارش آویزند ولی معتقدم:
 گر مستند گیرند، در شهر هرآنچه هست گیرند.
 در پایان ضمن عذرخواهی از شما و همه همشهریانم به خاطر اطاله کلام عرض می کنم اگر در سال دومین ریاست جمهوری احمدی نژاد فقط، تاکید می کنم فقط به یک نامه بلند بالا و مستند بنده ارسال شده به سازمانهای خاص توجه می شد و این فرد دوره دوم آن قدر پشتیبانی نمی گردید و خوادث تلخ. بعدی و… الان در اینجا من یک لاقبا به خودم نمی گفتم  که من زودتر از شورای نگهبان احمدی نژاد را شناختم. تازه این یک مورد است.
 درود بر برادران شهیدت و همه شهدای راه حق و درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند.
کوچک شما جلال یوسفی
 چهارم اردیبهشت نود و شش
 تهران

نظرات
  1. http://enchantingbunch30.soup.io/post/595103197/Hammer-Toe 2017-06-04 11:10

    Very nice article, totally what I was looking for.

  2. cialis 5 mg 2020-05-08 15:19

    Just desire to say your article is as surprising.
    The clearness in your submit is just great and i can assume
    you are a professional in this subject. Well with your permission let me to snatch your RSS feed to keep
    up to date with impending post. Thanks a million and please keep up the gratifying
    work.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب