امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

آتش به اختیار

آتش به اختیار که در سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان گردیده است، مورد استفاده ابزاری کسانی که همیشه مصادره به مطلوب می کنند، قرار گرفته است.

10 ژوئن 2017

دکتر جلال یوسفی

آتش به اختیار که در سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان گردیده است، مورد استفاده ابزاری کسانی که همیشه مصادره به مطلوب می کنند، قرار گرفته است. بنده در حدی نیستم که به تفسیر بیانات معظم له بپردازم. اما عزیزان زیادی از دیروز تا حالا، از حقیر در این رابطه سوال کرده اند.
به زعم بنده، این سخن مقام معظم رهبری خاص همه مردم و در برابر همه مدیران کشور است و خاص برداشت ابزاری یک گروه خاص نیست. این گروه خاص به ویژه گروهی که پشت تفکر اصول گرایی سنگر گرفته اند، و خاصه تر تندروهایی در این کشور، بر آنند تا از این سخن رهبری استفاده ابزاری کرده و انتقام جویی کنند. این موضوع در رسانه های این گروه خود را نشان داده است. به زعم بنده حقیر آتش به اختیار به این معنی که این گروه از حضرات برداشت می کنند نیست و اگر هم بپذیریم که چنین باشد باید عرض کنم بنابراین، این امر که در امر به معروف و نهی از منکر قرار می گیرد یعنی این که:
۱- بتوانیم بپرسبم که رییس جمهور چرا فلان حرکت را کرد؟
۲- این حق را داشته باشیم که رییس مجلس را به نقد بکشیم.
۳- بتوانیم رییس قوه قضاییه و زیر مجموعه اش را نقد کنیم.
۴- بتوانیم بپرسیم سعید مرتضوی در تامین اجتماعی چه کرد؟ ایضا در کهریزک.
۵- بدون واهمه و ترس بپرسیم عاملین  حوادث ۸۸ چه کسانی بودند؟ از هر دو طرف سوال کنیم.
۶- این توان را داشته باشیم که بخواهیم تخلفات انتخابات ۹۶ بر ملا شود و ایضا چرا در سال۸۸ ار بطن شورای نگهبان کسانی از یک فرد خاص پشتیبانی کردند؟!
۷- همانطور که می پرسیم دختر فلان وزیر چگونه پارچه وارد می کند،که این سوال حق مردم است ، بتوانیم بپرسیم چرا در آستان قدس رضوی برای یک کاندید هزینه شده است؟ البته مدعی نیستیم که یقینا هزینه شده، اما این حق را داشته باشیم که موضوع برای ما شفاف سازی بشود.
۸- بتوانیم فلان فرماندار و استاندار را به خاطر فرض تخلف در انتخابات به نفع روحانی زیر سوال ببریم و ایضا از منبع هزینه های کاروان های اتوبوسی در انتخابات سوال کنیم.
۹- و بتوانیم از همه سوال کنیم نه یک قشر و تفکر خاص.
۱۰- رهبری مال همه است نه یک قشر خاص، بنابراین حرفش و سخنش برای همه است. اصلاح طلب و اصول گرا ندارد.

منبع: کانال رسمی دکتر جلال یوسفی در تلگرامHttp://t.me/Dryousefi

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب