امروز : یکشنبه,۳۰ام اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت با انتشار مجله علمی- تخصصی

هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۱ طی شماره مجوز ۹۲۴۳۲ با درخواست انتشار فصلنامه  علمی – تخصصی «مطالعات و پژوهش‌های جامعه­ شناختی روستایی»  با صاحب امتیازی و مدیر مسؤلی دکتر جلال یوسفی موافقت نمود. 

28 ژانویه 2023

به نام خداوند جان و خرد   کزین برتر اندیشه بر نگذرد

ن و القلم و ما یسطرون

در راستای پژوهش، بررسی و نشر و اشاعه یافته‌های مربوط به ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی موضوعات مربوط به روستا و توسعه روستایی و به منظور استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی پژوهشگران کشور، و نیز با هدف نشر پژوهش های نظری و تجربی در حوزه مطالعات و پژوهش­ های جامعه شناختی روستایی، ضرورت انتشار فصلنامه علمی تخصصی احساس شد. بر همین اساس در تاریخ۱۱/۹/۱۴۰۰ طی درخواستی با شماره پیگیری۴۷۲۳۳ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضای مجوز فصلنامه علمی- تخصصی گردید که در تاریخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۱ طی شماره مجوز ۹۲۴۳۲ هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست انتشار فصلنامه «مطالعات و پژوهش‌های جامعه­ شناختی روستایی» موافقت نمود.   

    مخاطبان فصلنامه­: سیاستگذاران و برنامه‌ریزان توسعه روستایی، مجریان پروژه‌های توسعه روستایی، استادان و دانشجویان رشته‌های علوم اجتماعی و اقتصاد، و پژوهشگرانی که در زمینه مسایل، فرهنگی، اجتماعی و  اقتصادی، روستا ها فعالیت می‌کنند.

 توالی نشر: فصلنامه

نوع مقالات: علمی- تخصصی و مروری

نوع داوری: دو سو ناشناس

نوع انتشار: چاپی

صاحب امتیاز و مدیر مسؤل: دکتر جلال یوسفی

سردبیر: سهیلا مهدی زاده

به زودی فرمت تنظیم مقالات، معرفی هیئت تحریریه، و سایر سایر مدیران فصلنامه معرفی خواهند شد.    

از آنجا که این نشریه در پی آن است که با انتشار مقالات علمی پژوهشی و مروری نسبت به ارتقا سطح علمی خود اقدام نماید، امید آن داریم که با کمک شما فرهیختگان بتوانیم در آینده نزدیک آن را به یک فصلنامه علمی- پژوهشی ارتقا دهیم. بنابراین، از فرهیختگان و اهل قلم تقاضا می گردد که با ارسال مقالات علمی خود، ما را در این راه یاری نمایید.

در آینده نزدیک آدرس و نحوه ارسال مقالات به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

 

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب