امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

قصه متفاوت انتخابات درممسنی/ازطایفه گرایی تا تخریب زودتر از تبلیغ !

… و نمونه دیگر  اظهار نظرهایی برعلیه جلال یوسفی(گزینه احتمالی درانتخابات مجلس دهم) دریک وبلاگ محلی بود وانگار آنگونه انصاف درنقد فراموش شده تا جایی که  جلال یوسفی که خود را نزدیک به رسانه ها می داند وتجربه نوشتن نقدهای عملکردی دارد مدعی است دران وبلاگ به او تهمت زده شده وآستانه تحملش به نقطه جوش رسیده و …..

28 آگوست 2015

سحر کشمیری

ممسنی و رستم دارای پیشینه‌ی تاریخی است و کل افتخار ما به هویت و تاریخ ماست، به اینکه ۷۵۰۰ سال سابقه‌ی انسان‌زیستی و تمدن داریم، به اینکه ملت متمدنی هستیم،به اینکه کامل ترین دین وکتاب را برگزیدیم، به اینکه اساتید، دانشجویان، کارمندان و عزیزان ما در سطح کشور افتخارآفرینی می‌کنند ولی چرا موقعی که به نقطه‌ی انتخابات می‌رسیم نمره‌ی منفی می‌گیریم.


وقتی بحث استانی شدن انتخابات مطرح شد بعنوان یک شهروند ممسنی و عضوی از جامعه جوان که آینده این خطئه به سرنوشت من ونسل من گره خورده است  بسیار خوشحال شدم .

اگرچه شاید بسیاری ازکارشناسان ،تحلیلگران  و صاحب نظران با نظر نگارنده مخالف باشند

مخالفین استانی شدن انتخابات معتقدند که این شیوه باعث میگردد تا چهره های نخبه شهرستانی توانایی معرفی خود در سطح وسیع استانی مانند فارس را نداشته باشند و احتمال اینکه از شهرستانی مانند ممسنی یا بطورمثال سپیدان و… نماینده ای به مجلس راهی شود سخت باشد، امابایدپذیرفت  با توجه به پتانسیل های بالقوه وبالفعلی که ممسنی دارد اتفاقا این یک فرصت استثنایی است تا درصورت برنامه ریزی ومدیریت، ممسنی و رستم نه یک نفر بلکه بیشتر از دونفر درمجلس نماینده داشته باشد.

شهرستان ممسنی فرزندانی را در این خاک پرورش داده که بحمدالله چهره هایی نه تنها فرامنطقه ای واستانی بلکه درسطح ملی حرفی برای گفتن دارند.

ادامه مطالب…

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب