امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

نامه ای به نمایندگان مطرح کننده طرح عدم کفایت سیاسی رییس جمهور

آیا بهتر نیست به جای سرو صدا و داد و بیداد و بلوا درست کردن در تریبون های متعدد، بیایید با ملت و دولت ، مملکتی را که به این روز انداخته اید ، بسازید؟!

30 آگوست 2015

جنابان :  25 نفر نمایندگان  مجلس شورای اسلامی  مطرح کننده طرح عدم کفایت سیاسی جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری  اسلامی ایران .

با سلام و احترام

آیا بهتر نیست به جای سرو صدا و داد و بیداد و بلوا درست کردن در تریبون های متعدد، بیایید با ملت و دولت ، مملکتی را که به این روز انداخته اید ، بسازید؟!


شما با ادعای پیروی تام از ولایت مطلقه فقیه پشت این سنگر انقلاب ، سنگر گرفته اید ، در حالی که عملاً و زباناً در امور روزمره خود، خلاف خط مشی ایشان حرکت می کنید! دقایقی به برخورد رهبری با تیم مذاکره کنند از اول تا آخر نظر بیندازید، برخوردش را با دولت ببیند!  تبریک  ایشان  را به تیم مذاکره کننده ببینید؟! و البته تذکر به این که باید مواظب نفوذ امپریالیسم باشیم.

شما چرا دل توی دلتان نیست؟ آیا از رهبری دلسوزتر هستید؟ آیا از او بهتر صلاح مملکت و دین را می دانید؟ آیا این ادعای شما مبنی بر اطاعات محض با این گفتارهایتان متناقض نیست؟ مثلاً حسین شریعتمداری  در کیهان می نویسد همه چیز را دادیم و برگشتیم( نقل به مضمون) ، گروه شما که از قرارداد ترکمانچای سخن می گوید ، برای چند لحظه فکر کرده اید که این قرار داد را چه کسانی و توسط چه کشوری برما تحمیل کردند؟ آیا روسیه که بخشی غنی از ایران را برده است، دشمن نیست؟! آیا  میرزا کوچک خان یادتان رفته است؟ ورود قذاق ها چطور؟ برخی از همین افراد شما در همان زمان به این کشور آمدند و الان کاسه از آش داغ ترشده اند!

اگر برای انقلاب دل می سوزانید بهتر است که راه دیگری انتخاب کنید. شما مگر روحانی دین اسلام نیستید؟ چطور یک مشت آدم به قول شما قرتی و بی دین می توانند جوانان ما را از دین بری کنند، اما شما علمای دینی نمی توانید ده نفر را به فرهنگ دین اضافه کنید؟ می دانید علت چیست ؟ علت این امر آن است که برخی از شما سواد مقابله ندارند و برخی قدرت و توان و شجاعت رو در رو شدن و برخی نیز حقیقتاً به دنبال منافع خویش اند!

شما حرف می زنید. فقط حرف ! جوان تشنه امروز عمل می خواهد. او در برابر هزاران موج قرار دارد. شما فقط می خواهید منع کنید و دیوار بکشید. آقا دیوارها برداشته شده، حرمت ها شکسته و موج ها مستقیم در خانه ها که سهل است در جیب جوانان قرار دارد! شما که درس دین خوانده اید، در برابر این موج ها که خودتان آن را تهاجم و سم می دانید، چه کرده اید؟ میلیاردها پول به سازمان های متعدد می دهید و فقط وزارت ارشاد را می شناسید و آن هم در دولت روحانی؟!

بگذریم ….

اما در خصوص طرح عدم کفایت سیاسی رییس جمهور باید عرض کنم که واقعا مطلع نیستید( که بعید است)  و یا کلاً دستپاچه شده اید! رییس جمهوری که در دروان سه دهه و اندی از انقلاب فقط در مسایل سیاسی و شورای امنیت ملی  قرار داشته،  چطور از کفایت سیاسی برخوردار نیست؟ شما آقای جلیلی و باقری لنکرانی را می خواستید بفرستید تا قوه مجریه را سامان دهد! از همه مهم تر یار غارتان احمدی نژاد که شنیده ام جناب حجه الاسلام رسایی گفته است اگر برگردد به او کمک می کنم.

برای  اطلاع شما برخی از کارهای شاخص ریاست جمهوری منتخب و مورد علاقه شما در زیر آورده می شود و مطالعه کرده و جواب خود را برای افکار عمومی بیان کنید که چرا آن روزها به فکر استیضاح رییس جمهور نیفتادید؟!

  1. خس و خاشاک خواندن مردم در تریبون و در محضر دنیا که منجر به کشته شدن برخی ها در مراحل بعدی شد.
  2. دروغ های بیش از حد، آن قدر این فرد دروغ می گفت که بچه ها همی فهمیده بودند.
  3. ادعای هاله نور در مقر سازمان ملل، این را که نمی توانید منکر شوید.
  4. ادعای این که دختری اختراع هسته ای در آشپزخانه داشته است.نوارش موجود است.
  5. استفاده از الفاظ لمپنی که برخی با اخلاق جور در نمی آمد.
  6. شرکت در جلسات برخی کشورها که موجب ضعف کشورما می شد. مثل اتحادیه عرب
  7. به کارگیری افرادی با سابقه مشکوک و گاه دارای پرونده در وزارتخانه ها
  8. این که مجلس در رأس امور نیست.
  9. توهین به آقایان آیت الله رفسنجانی و ناطق نوری و بسیاری از اندیشمندان و انقلابیون
  10. قهر یازده روزه و خانه نشینی
  11. اخراج وزیر امور خارجه بر خلاف عرف بین المللی و دلیل آن را می توان ایستادگی احمدی نژاد در برابر رهبری دانست.
  12. اخراج آقای دکتر ظریف به جرم اطلاع رسانی برای مقام معظم رهبری
  13.  پشتیبانی پرو پا قرص از هیئت دولت و اعلام کردن خط قرمز برای خود
  14. به کارگیری معاون اول دزد و اختلاس گر
  15. معرفی وزیرانی که مدرک قلابی داشتند و حتی دفاع از آنان
  16. دزدی در زارت نفت، از نفت فروشی تا دکل دزدی و بابک زنجانی ها
  17. بکارگیری مرتضوی و دزدی و اختلاس های میلیاردی و در صورتی که مرتضوی متهم به دست داشتن در پرونده کهریزک بود.
  18. ایجاد تیم ترور، شامل ترور شخصیت که در این بین آیت الله رفسنجانی و حتی آیت الله سید حسن خمینی نیز در نوک حمله این ها بود و ربودن افراد و تهمت و فحاشی و …برای زهر چشم گرفتن
  19. جریان اختلاس در بانک و آوردن خاوری و تأیید و تشویق ایشان توسط نمایندگان همین مجلس
  20. مسخره کردن نمایندگان در روز سؤال از احمدی نژادکه بزرگترین توهین به نمایندگان بود.
  21. به کارگیری نیروهای اطلاعاتی برای زدن مخالفین مثل قرار دادن شنود در دفتر دکتر علی مطهری
  22. منصوب کردن مشایی به معاون اولی،  در حالی که مردم و علماء مخالف بودند . تا این که با دستور رهبری او را برداشت اما بلافاصله رییس دفتر خود گماشت.
  23. بلوا درست کردن در سخنرانی های بین المللی خود و ادعاهای بدون سند که ایران را در منظر مجامع جهانی تروریست و قانون گریز معرفی می کرد و می رفت تا جنگی تمام عیار راه بیفتد.
  24. بردن چاوز ( فردی غیر مسلمان) به حرم رضوی ، بدون این که صدایی از کسی از شما بیرون بیاید.
  25. جابجایی وزرایی که در برابرش حتی به طور قانونی عرض اندام می کردند.
  26. بر باد دادن سرمایه مملکت با طرح های بدون مطالعه . مثل سد گتوند در خوزستان و بسیاری جاهای دیگر
  27. رساندن تورم به بالای چهل درصد.
  28. اخراج دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی
  29. به کارگیری افراد بی سواد در دانشگاه ها و مراکز علمی
  30. ادغام های و انحلال برخی  سازمان ها، بدون مطالعه و گرفتن مشورت از متخصصین و اخراج مخالفین این طرح  نمونه هایش موجودند.
  31. دادن بورسیه های غیر قانونی
  32. ادعاهای واهی ارتباط با امام زمان از سوی اطرافیانش و نیز اواخر ادعای برگشتن به دوران قبل از اسلام ( ساختن فیلم یادتان هست).
  33. ادعای این که برخی دزدی می کنند و همیشه می خواست دست در جیب بکند و بیرون بیاورد اما نیاورد در صورتی که اگر دزدی هم بود، باید آن ها را به قوه قضاییه معرفی می کرد.
  34. گرو گروکشی، از جمله نامه کمک به مساجد و قرار دادن برگ پس گرفتن امضاء استیضاح وزیرش.هم چنین پخش نواری که به عقیده برخی دامی برای آقای فاضل لاریجانی بود و ….
  35. دانشگاه ایرانیان و هزینه ای که معلوم نیست از کجا آمده است؟
  36. و… اگر بخواهیم تمام کارهای خلاف احمدی نژاد را ردیف کنیم « مثنوی هفتاد من کاغد» خواهد شد.

شما به عنوان وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی که برخی روحانی هم هستید، چرا در برابر این همه قانون شکنی و کار خلاف عرف دیپلماتیک و لمپن بازی های احمدی نژاد ، از خود نه تنها عکسل العملی نشان ندادید بلکه هنوز هم افتخار می کنید که اگر بر گردد، با ایشان هستیم.

بیایید به آغوش مردم برگردید. مردم ایران همه معمولاً یک شهید را داده اند. مجروح  و جانباز دارند، دلشان برای انقلاب می سوزد و حاضرند از جانشان مایه بگذارند. انقلاب چیزی نیست که شما ( رسایی، حسینیان ، کریمی قدوسی، آقا تهرانی و …) کشف کرده و برایش خون داده باشید. انقلاب مال همه مردم است. حتی گروه های خلاف خط و اعتقاد ما هم در پیروزی این انقلاب نقش داشته اند.

دین اسلام دین اعتدال است. تندروی ها در دنیا تا کنون نتایج بسیار غم انگیزی برای مسلمانان و بخصوص شیعه به جا گذاشته است. نمی خواهم بیشتر از این وقت شریفتان را بگیرم. آدرسی نداشتم لاجرم این فایل را آپلود و برایتان ارسال می کنم.

با تشکر فراوان

شهادت شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفته و هفته دولت را به دولتمردان تهنیت گفته و از خداوند برای شان آرزوی موفقیت و برای همه ایرانیان آرزوی توسل به حبل الله را دارم

درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند

 جلال یوسفی

هشتم/شهریور/۱۳۹۴

نظرات
  1. Jonalyn 2016-08-15 13:41

    A few years ago I’d have to pay someone for this inrmnoatiof.

نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب