امروز : شنبه,۶ام مرداد ۱۴۰۳

یاد داشتی از دکتر جلال یوسفی

لازم است به اطلاع مردم خوب و فهیم شهرستان های ممسنی و رستم برسانم که تا کنون هر انتقادی کرده و یا نقدی عملی از مدیری نموده ام صرفاً برای راه گشایی کار مردم خوب این دیار بوده و دغدغه ام توسعه منطقه و نجات آن از محرومیت های مبتلابه بوده است، به همین خاطر نیز هرجا که سخنی گفته و یا مطلبی نوشته ام ، در کنارش پیشنهادات خود را نیز بیان کرده ام.

9 نوامبر 2015

یاد داشتی از دکتر جلال یوسفی

جناب آقای ضرغامی مدیر محترم سایت دیار ممسنی

با سلام و عرض ادب و احترام

طی تماسی از سوی یکی از دوستان، از جریان صبحت هایی از بنده در تهران در یک جلسه مطلع گردیدم.

هرچند روزی که پا به عرصه نقد و نقادی گذاشتم، پیه همه حرف و حدیث ها را به خود مالیدم اما ، بی اخلاقی ها نسبت به قلم بنده از سوی بعضی از همشهریانم به حد اعلی رسیده و نه برای خود که به خاطر احترام این قلم که نزد خدا از جایگاهی رفیع برخوردار است چنان که آن خالق یکتا در آخرین معجزه خود که معجزه جاویدان است بدان قسم خورده است« ن والقلم و ما یسطرون»،  دیدن و شنیدن این برخورد های غیر اخلاقی مرا آزرده خاطر کرده است.

لازم است به اطلاع مردم خوب و فهیم شهرستان های ممسنی و رستم برسانم که تا کنون هر انتقادی کرده و یا نقدی عملی از مدیری نموده ام صرفاً برای راه گشایی کار مردم خوب این دیار بوده و دغدغه ام توسعه منطقه و نجات آن از محرومیت های مبتلابه بوده است، به همین خاطر نیز هرجا که سخنی گفته و یا مطلبی نوشته ام ، در کنارش پیشنهادات خود را نیز بیان کرده ام.

اما برخی دانسته یا ندانسته،  گاه بدون تحقیق و یا حتی مطالعه مطالب بنده، آن را بر مسایل سیاسی حمل کرده ، تا جایی که بعضی از همشهریانم متأسفانه از جاده انصاف خارج شده و عنان قلم  را رها کرده اند.

  1. برخی شکست خورده و دست کوتاه از همه جا معرفی ام کرده اند.
  2. بعضی نوشتند به بیگانگان کمک کرده است.
  3. برخی نوشتند هیاهومی کند و شارلاتانیسم سیاسی ام خواندند.
  4. برخی هوچی گر معرفی  ام کردند.
  5. برخی طی تماس هایی با خانواده از تصادف و مرگم خبر دادند .
  6. برخی  برای والدینم مزاحمت های تلفنی ایجاد کردند.
  7. برخی از جنگجویی پدر و اجداد خود گفتند و به رجز خوانی پرداختند و مرا به « دوئل» فرا خواندند.
  8. بعضی از طرفداران کاندید یا کاندیداهایی که همواره با وزش باد این طرف و آن طرف می روند روانی  ام خواندند.
  9. برخی بی دین و کافرم خواندند.
  10. برخی جوگیرم  نامیدند.
  11. برخی نوشتند و یا گفتند برای رسیدن به قدرت ( نامزدی مجلس شورا) این کارها را انجام می دهم.
  12. و برخی… بگذریم.

همه این ها فدای یک تار موی یک روستایی که به جای پیشانی بر دستانش پینه بسته است ، اما نباید با این نوشته ها آبروی مردم منطقه ای با داشتن تمدنی به فراخنایتاریخ ایران بازی کرد.

آنان که من شاگردی آنان را کرده و یا دانشجویشان بوده ام از وضعیت تحصیلی و استعداد بنده مطلع اند و آنان که مدیر بنده بوده اند نیز اگر انصاف را رعایت کنند می دانند که در طول دوران خدمت خود یک انسان فعال در عرصه کار بوده ام.

به صورت شبانه روزی برای حفظ محیط زیست بدون یک ریال درخواست مادی کار می کنم زیرا به یقین رسیده ام که حیات جامعه ما در گروه حفظ منابع طبیعی است. سیل اخیر غرب کشور سخنان یک دهه قبل مرا تأیید می کند.

اگر در جلسه ای غیر رسمی به کس یا کسانی تندی کرده ام ، سزاوار بوده اند زیرا متوجه شدم که آنان می خواهند از احساسات مردم در برابر این حقیر سوء استفاده کنند. می خواستند با کشاندن من به میدان به خواسته های سیاسی خویش برسند که البته این ها افرادی مشخص بوده اند که بنده هم مخاطبم آن ها بوده است ونه دوستانی که در حق بنده لطف داشته و حسن ظن داشتند که از این دوستان کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.

ضمن آرزوی موفقیت برای همه مردم ایران و به ویژه زادگاهم اعلام می کنم که برای من در حال حاضر با وجود داشتن طرز تفکری خاص، هیچ حزب، باند و تفکری بر مردم ارجح نبوده و اعتقادی به عملکرد سیاسی باندهای فعلی ندارم.مگر آن که خلافش ثابت شود که در آن صورت از هیچ کوششی برای موفقیت آنان در راه ساختن زادگاهم دریغ نمی ورزم.

برخی از این آقایان و خانم ها از همه طیف ها برای رسیدن به آمال خویشتلاش می کنند زیرا تا الان نتوانسته اند، به یک جمع بندی برسند.

بنده هم در وقت مقتضی که سخنانم بوی سیاسی کار ندهد، برخی مسایل را به استحضار مردم عزیر می رسانم.

با عنایت به این که مطلبی در سایت های دیار ممسنی و خفرک منتشر گردیده است، از مدیران این سایت ها خواهش می کنم این مطالب را از طرف حقیر منتشر کنند/.

درود بر آنان که هدایت را اطاعت کردند.

کوچک همه مردم ممسنی و رستم از هر قوم و با هر دین و مسلک و گویشی

جلال یوسفی

  1. سایت خفرک جهت اقدام مشابه

 

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب