امروز : پنج شنبه,۲۰ام اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره اقوام زمینه ایجاد روابط بین قومیت ها را رقم زده است

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان با بیان اینکه جشنواره اقوام روابط ایجاد می کند و روابط یکی از نیازهای جامعه است، گفت: این جشنواره ها زمینه ایجاد روابط بین اقوام را رقم زده و می تواند تحلیل اقوام از نظر محتوایی را ایجاد کند.

6 سپتامبر 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسن صادقلو، استاندار گلستان، شامگاه (۱۳ شهریور) در آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام گفت: اقوام یکی از ظرفیت ها و منفعت بسیار مهم کشور به شمار می آیند که باید آن ها را شناسایی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در تاریخ هر سرزمینی اقوام نقش بسیار موثری برعهده داشتند، افزود: شناسایی آداب و رسوم اقوام از موضوعات بسیار مهم به شمار می آید که این اتفاق در این جشنواره رخ خواهد داد.

 

صادقلو با بیان اینکه جشنواره اقوام روابط ایجاد می کند و روابط یکی از نیازهای جامعه است اظهارداشت: این جشنواره ها زمینه ایجاد روابط بین اقوام را رقم زده و می تواند تحلیل اقوام از نظر محتوایی را ایجاد کند.

 

وی تصریح کرد: مبادلات اقتصادی و فروش یکی دیگری از اهداف اجرای این جشنواره به شمار می آید که می تواند به عرضه دانش تولید و دانش بومی و تبادل شناخت سرزمین منجر شود.

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

نظرسنجی



محل قرار گیری نظر سنجی

طراحی و اجرا :  تابناك وب